STAPPENPLAN

In 5 stappen naar klantcontact professional

1. Kennismaken

Als je hebt gesolliciteerd voor de functie van klantenservice medewerker, of teamleider, dan willen we natuurlijk graag even weten wie je bent! Als je bij jouw sollicitatie ook meteen een CV hebt meegestuurd, dan nodigen we jou graag uit voor een eerste digitale kennismaking of nodigen we jou uit bij een van onze vestigingen. We hebben vestigingen in Amsterdam, Almere en Groningen.

2. Hello, klantenservice medewerker

Je bent een match! Jij heb ècht de mentaliteit die we nodig hebben. Je start jouw carrière bij Top-marketing.nl als klantenservice Trainee. We gaan jou eerst de fijne kneepjes van ons klantcontact leren voordat jij jezelf een klantcontact Professional mag noemen.

3. Driedaagse training

De fijne kneepjes van ons sales vak leren we jou middels een driedaagse programma, waarbij je meerdere trainingen volgt en gaat meelopen met onze klantenservice Professionals en Teamleiders.

4. Certificaat gehaald!

Goed gedaan! De driedaagse klantenservice training zit erop. Heb je veel nieuwe kennis opgedaan of heb je jouw bestaande  kennis alleen een beetje bijgespijkerd? Het maakt niet uit! Want iedereen kent nu alle fijne kneepjes van het vak. Je bent helemaal klaargestoomd om te starten als klantcontact Professional.

5. Starten als Klantenservicemedewerker

Nu gaat het èchte werk beginnen! Je mag jezelf nu een volwaardig klantenservice medewerker noemen. Een vertegenwoordiger van Top-marketing.nl. Vanaf nu is het van elkaar leren, openstaan voor kritiek en samen successen vieren. Bij Top-marketing.nl werken betekent voor jou dat je de kneepjes van ons commerciële vak eigen maakt en in de praktijk gaat toepassen. Dat leer je niet in een opleiding. Het is voor 100% telefonische verkoop. Real time. Live. Deze ervaringen gaan vóór je werken in de toekomst. Het is onderdeel van je persoonlijke groei. En het is natuurlijk gewoon leuk om te doen.